Sąlygos ir taisyklės

BENDROSIOS NUOSTATOS

  1. Internetinės parduotuvės saintskin.lt (toliau – Parduotuvė) taisyklės (toliau – Taisyklės) taikomos Klientui teikiant užsakymą šioje internetinėje Parduotuvėje.
  2. Klientui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymo, jeigu jis nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis. Visais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, jeigu prieš užsakydamas prekes, jis patvirtina savo pritarimą Taisyklėms pažymėdamas atitinkamą žymę užsakymo metu. Klientas sutinka, kad pažymėjus sutikimą pirmojo užsakymo metu, kitų pirkimų metu jis būtų pažymėtas automatiškai. Tais atvejais, kai Klientas iš dalies ar visiškai nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo elektroniniu būdu. Priešingu atveju laikoma, jog Klientas susipažino ir besąlygiškai sutiko su visomis Parduotuvės Taisyklėmis.
  3. Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Klientas, neatsižvelgdamas į jam teikiamas rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Parduotuvės Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
  4. Parduotuvė turi teisę koreguoti taisykles tik esant svarbiai priežasčiai ir būtinai pateikiant pakeitimo įsigaliojimo datą, kuri negali būti trumpesnė nei 7 dienos nuo paskelbimo Parduotuvėje datos. Iki pakeitimų įsigaliojimo datos Kliento pateikti užsakymai yra realizuojami pagal anksčiau galiojusias taisykles.
  5. Pirkti prekes Parduotuvėje turi teisę: veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas taikytinų teisės aktų nustatyta tvarka; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis arba yra emancipuoti; juridiniai asmenys, atstovaujami asmens, veikiančio pagal šio juridinio asmens steigimo dokumentus; visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai, pateikę dokumentą, patvirtinantį teisę veikti tokio fizinio ar juridinio asmens vardu (įgaliojimas, prokūra ir pan.).

UŽSAKYMO PATEIKIMO TVARKA IR SĄLYGOS

  1. Klientas apsilankęs Parduotuvėje, pasirenka jam tinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių užsakymas. Pasirinkdamas prekes Klientas patvirtina turintis pakankamai kompetencijos pasirinkti jam tinkamų savybių prekes.
  2. Suformavus prekių užsakymą, Klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes ar išrašant sąskaitą. Parduotuvė patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo bei pristatymo ir sąskaitų išrašymo tikslais, nepažeidžiant šalies, kurioje registruota įmonė, teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
  3. Klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo Parduotuvėje būdų. Kartu gali būti pasirenkamas prekių pristatymo būdas iš galimų Parduotuvės pateikiamų pristatymo būdų variantų. Klientas kartu patvirtina, jog pasirinktu arba nustatytu laiku jis sutinka būti užsakyme nurodytu adresu arba bus jo atstovas, galintis priimti pristatytas prekes.
  4. Klientui patvirtinus užsakymą, jis nusiunčiamas į Parduotuvę. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Parduotuvė. Tačiau užsakymas laikomas vykdytinu tik nuo to momento, kai Parduotuvė gauna patvirtinimą apie apmokėjimą už užsakymą iš institucijos, kurią atsiskaitymams pasirinko Klientas.
  5. Klientui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką apie gautą užsakymą. Užsakymas bus pradėtas vykdyti gavus Kliento apmokėjimą. Jei užsakymas neapmokamas per 7 darbo dienas, užsakymas anuliuojamas.
  6. Kliento pateiktas užsakymas saugomas Parduotuvės duomenų bazėje.
  7. Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis Parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.
  8. Užsakymas yra atšaukiamas per įmanomai trumpiausią laiką, kai Klientas kreipiasi į Parduotuvę Parduotuvėje nurodytais Klientų aptarnavimo kontaktais ir išreiškia norą atšaukti Užsakymą.

GARANTIJOS IR PREKIŲ KAINŲ NUSTATYMAS

  1. Kiekvienos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės Parduotuvėje. Prekėms galioja jų gamintojo suteikta kokybės garantija ir/ar tinkamumo naudoti terminas, kurių konkretus terminas ir/ar kitos sąlygos, įskaitant sąlygas garantijos netaikymui, nurodomos tokių prekių aprašymuose, ant prekės pakuotės ir/ar kartu su prekėmis pateikiamose garantinėse knygelėse ir/ar instrukcijose.
  2. Parduotuvė nurodo, o Klientas supranta ir patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Kliento naudojamos techninės įrangos (pvz. monitoriaus ar išmaniojo telefono) ypatybių.
  3. Klientas sutinka, jog jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
  4. Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos su Pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).
  5. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas privalo nedelsiant pranešti apie tai Parduotuvei el. paštu arba kitais jos nurodytais kanalais, o ši įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės kaltės.
  6. Parduotuvė siūlo pirkti prekes su pristatymu Lietuvos Respublikos teritorijoje. Jeigu Kliento pasirinkimu, prekių pristatymo vieta nurodoma už Lietuvos Respublikos ir (ar) Europos Sąjungos ribų, pats Klientas bus atsakingas už mokesčių, susijusių su užsakymu, sumokėjimą, įskaitant, bet neapsiribojant, bet kokius importo, muito, PVM ir kitus mokesčius, jeigu jie taikomi.
  7. Užsakymo pristatymo išlaidos ir (ar) kitų trečiųjų asmenų paslaugų išlaidos (jeigu taikoma) į prekės kainą nėra įtrauktos, nebent Parduotuvėje būtų aiškiai nurodyta ir skelbiama, jog esant tam tikroms sąlygoms, užsakymo pristatymas yra nemokamas. Taikytinos užsakymo pristatymo išlaidos ir sąlygos nurodomos ir pateikiamos Klientui užsakymo metu.
  8. Prekėms gali būti taikomos nuolaidos, kurios yra nesumuojamos, išskyrus atvejus, kai konkrečios nuolaidos ar akcijos taisyklės numato kitaip ir tai aiškiai nustatyta bei skelbiama Parduotuvėje.
  9. Parduotuvė turi teisę pakeisti Parduotuvėje nurodytą prekės kainą po Kliento užsakymo pateikimo tuo atveju, jeigu tai yra susiję su techninėmis informacinės sistemos klaidomis Parduotuvėje. Parduotuvė, aukščiau išdėstytomis aplinkybėmis, pakeitus Prekės kainą, nedelsdama informuoja apie tai Klientą bei suderina su juo tolesnį užsakymo vykdymą. Jeigu Klientas su šiame punkte aptartu kainos pakeitimu nesutinka, Kliento užsakymas anuliuojamas, o tuo atveju, jei Klientas Parduotuvei jau yra sumokėjęs prekių kainą ir (ar) užsakymo pristatymo išlaidas, visos šio sumokėtos sumos grąžinamos Klientui.
  10. Parduotuvė pasilieka teisę, bet kuriuo metu įvesti ir/ar atšaukti pasiūlymus, akcijas arba keisti prekių kainas, skelbiamas Parduotuvėje, arba bet kokią Parduotuvėje esantį turinį ar medžiagą, nepažeidžiant Kliento teisių.

PARDUOTUVĖS ĮSIPAREIGOJIMAI

  1. Parduotuvė įsipareigoja parduoti prekes, kurios turi apibrėžtą galiojimo terminą.
  2. Parduotuvė įsipareigoja perduoti prekes tinkamos kokybės bei atitinkančias užsakyme numatytus reikalavimus.
  3. Parduotuvė įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. Parduotuvė neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis nėra tikslus dėl to, jog Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme.
  4. Parduotuvė visais atvejais pateikia Klientui prekių asortimentą, atitinkantį Užsakyme numatytus kriterijus.
  5. Tais atvejais kai užsakyme numatomas tam tikras daiktų komplektas, Parduotuvė įsipareigoja pateikti visus į daiktų komplektą įeinančius daiktus.
  6. Parduodamų Prekių pateikimas Parduotuvėje nesukuria Parduotuvei jokių įsipareigojimų. Sutartis dėl Prekių pirkimo – pardavimo laikoma sudaryta tarp Kliento ir Parduotuvės nuo to momento, kai Klientas gauna automatiniu būdu sugeneruotą Parduotuvės elektroninį pranešimą apie priimtą užsakymą ir gautą apmokėjimą už jį.
  7. Parduotuvė įsipareigoja gerbti Kliento privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, t. y. Kliento nurodytus asmens duomenis tvarkyti tik taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

KLIENTO ĮSIPAREIGOJIMAI

  1. Klientas turi teisę pirkti prekes Parduotuvėje šių taisyklių nustatyta tvarka.
  2. Sukūręs Parduotuvėje savo paskyrą, Klientas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Klientas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę el. paštu.
  3. Klientas, naudodamasis Parduotuve, įsipareigoja laikytis šių taisyklių ir kitų sąlygų, aiškiai nurodytų Parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

  1. Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš Parduotuvėje užsakymo metu nurodomu būdų.
  2. Jeigu klientas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Parduotuvei gavus apmokėjimą už prekes.
  3. Elektroninė sąskaita už Užsakymą suformuojama ir Klientui išsiunčiama Kliento užsakymo metu nurodytu elektroniniu paštu tuomet, kai Parduotuvė išsiunčia Užsakymą. Klientas taip pat gali atsisiųsti elektroninę sąskaitą prisijungęs prie savo paskyros Parduotuvėje ir peržiūrėjęs Užsakymo detalizaciją.

PREKIŲ IŠSIUNTIMAS IR PRISTATYMAS

  1. Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą. Užsakymas Klientui pristatomas vienu iš Parduotuvėje užsakymo metu nurodytu ir Kliento pasirinktu būdu.
  2. Klientas įsipareigoja priimti užsakytas prekes. Jeigu Klientas pateikia klaidingą pristatymo vietą, kuriuo išsiunčiamas užsakymas, jis prisiima atsakomybę ir papildomus siuntimo kaštus.
  3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
  4. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį bei siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
  5. Jei prie prekės nurodomas prekės likutis Pardavėjo sandėlyje, tai ši informacija yra orientacinė prekių likučių informacija, kuri gali pakisti užsakymo vykdymo metu ir kuri negarantuoja, kad užsakymo vykdymo metu prekė tikrai bus Pardavėjo sandėlyje. Jei prekių likutis sandėlyje nėra pakankamas, tuomet Klientui prekės aprašyme pateikiamas apytikslis prekės išsuntimo laikas.
  6. Parduotuvėje prie kiekvienos prekės yra pateikiama informacija apie prekių kiekius ir gavimo terminus. Jei užsakymą sudaro keletas prekių, iš kurių dalies tuo momentu trūksta, Klientas yra informuojamas apie trūkstamų prekių gavimo terminus bei aktualius vėlavimus.
  7. Pristatymo terminas yra skaičiuojamas nuo užsakymo datos. Jeigu prekės yra sandėlyje, tai užsakymas bus paruoštas per 1-2 darbo dienas (arba po apmokėjimo priėmimo, jei pasirinktas išankstinis apmokėjimas). Jeigu nurodytas prekių gavimo terminas didesnis nei 3 darbo dienos, tokiu atveju prekės turime atsigabenti iš tiekėjo ar gamintojo, o jei pateiktas realizacijos terminas yra daugiau nei 10 darbo dienų, tai reiškia, jog produktai yra gaminami prekės gamintojo, o toks užsakymas laikomas specialiuoju Kliento užsakymu.
  8. Parduotuvė neatsako už užsakymų pristatymo vėlavimus dėl kurjerių tarnybos kaltės, arba Klientui nurodžius klaidingą pristatymo vietą, arba dėl gamintojo specialiojo užsakymo Klientui gaminimo vėlavimo.
  9. Prekių pristatymo metu, dalyvaujant kurjeriui ar pašto darbuotojui, Klientas turi teisę patikrinti, ar siunta nebuvo atidaryta, ar pažeista pristatymo metu. Jeigu pakuotė buvo atidaryta ar pažeista transportavimo metu, Klientas privalo kartu su kurjeriu ar pašto darbuotoju surašyti aktą bei el. paštu informuoti Parduotuvę.
  10. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis skaičiuojamas pagal prekių svorį ir pristatymo vietą. Mokestis yra automatiškai paskaičiuojamas vykdant užsakymą ir yra matomas prieš galutinai patvirtinant užsakymą.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

  1. Parduotuvė įsipareigoja priimti brokuotas prekes ir pakeisti jas kokybiškomis. Jei Parduotuvė neturi panašių prekių, tuomet Parduotuvė Klientui suteikia atitinkamos vertės nuolaidą kitam užsakymui arba grąžina pinigus už brokuotas prekes.
  2. Klientas turi teisę kokybiškas prekes, be jokios paaiškinamos priežasties grąžinti per 14 dienų nuo jų įsigijimo. Tokiu atveju transporto išlaidas apmoka Klientas. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, nenaudotos, tos pačios komplektacijos, originalioje pakuotėje ir kitaip atitikti pirkimo metu buvusią, pardavimui tinkamą, būklę.
  3. Klientas apmoka tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas (prekių siuntimo išlaidas), papildomas išlaidas atsiradusias dėl siuntimo būdo pasirinkimo, kai pasirenkamas ne pigiausias, paprastas Parduotuvės siūlomas būdas bei prekių grąžinimo išlaidas, jei dėl savo specifikos prekės negali būti siunčiamos paprasta siunta.
  4. Prekių grąžinimas netaikomas supakuotoms Prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
  5. Prekių grąžinimas netaikomas pagal specialius Kliento nurodymus pagamintoms Prekėms, kurios gaminamos atsižvelgiant į Kliento asmeninį pasirinkimą ar nurodymą arba Prekėms, kurios yra aiškiai pritaikytos Kliento asmeninėms reikmėms.
  6. Parduotuvė įsipareigoja nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo kliento pranešimo apie prekių atsisakymą, grąžinti visus atliktus mokėjimus, įskaitant prekių pristatymo išlaidas, išskyrus atvejus nurodytus šio skyriaus 9 punkte. Parduotuvė atlieka pinigų grąžinimą bankiniu pavedimu į Kliento nurodytą sąskaitą.
  7. Klientas, gavęs prekes su defektais, turi teisę pateikti pretenziją, nes Parduotuvė prisiima tam tikrą atsakomybę už parduodamas prekes.
  8. Pretenzija turi būti pateikta raštiškai, siunčiant ją šių taisyklių apačioje nurodytu el. paštu ar užpildant specialią formą. Pretenzija bus išnagrinėta per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo.
  9. Klientas gali reikalauti pakeisti prekes naujomis, sumažinti kainą arba grąžinti pinigus, kai atsisakoma prekių, bet tik tuo atveju, kai defektas ženklus, išskyrus atvejus, kai Parduotuvė gali skubiai pakeisti prekes naujomis, be defektų.
  10. Negrąžinamos tokios prekės, kurios buvo pirktos ne iš Parduotuvės arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos atvira ugnimi, aukšta temperatūra, cheminėmis medžiagomis, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.
  11. Parduotuvė turi teisę nepriimti Kliento grąžinamų prekių, jei Klientas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Klientas yra atsakingas už prekės vertę, sumažėjusią dėl veiksmų ar aplinkybių, nebūtinų tam, kad būtų buvę galima nustatyti, koks yra prekės pobūdis, savybės, komplektiškumas.
  12. Parduotuvė atkreipia Kliento dėmesį į tai, kad tuo atveju, jeigu įsigyjamos prekės pagal CK 6.228 (10) 2 d. 5 p. taikytinų teisės aktų reikalavimus yra priskirtinos prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, tai Kliento reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik gavus atskirą Parduotuvės sutikimą.

KOMENTARŲ TALPINIMAS

  1. Visas komentarų ar atsiliepimų talpinimo Parduotuvėje taisykles nustato ir jų laikymąsi kontroliuoja Parduotuvė. Bet koks komentaro ar atsiliepimo talpinimas Parduotuvėje automatiškai reiškia sutikimą su visomis nustatytomis komentarų ir atsiliepimų talpinimo taisyklėmis.
  2. Parduotuvė visais atvejais turi teisę šalinti komentarus ir atsiliepimus, pažeidžiančius tiek šalies, kurioje registruota įmonė, teisės aktus, kitų asmenų teises, tiek ir komentarų bei atsiliepimų talpinimo taisykles. Kartu pasilieka teisę šalinti bet kokį Prekių komentaruose ir atsiliepimuose patalpintą turinį savo nuožiūra.
  3. Kiekvienas asmuo, talpindamas savo komentarą ar atsiliepimą Parduotuvėje, patvirtina, jog toks jo komentaras ar atsiliepimas nepažeidžia ir nepažeis jokių trečiųjų asmenų teisių bei prisiima atsakomybę dėl savo veiksmų, kurie pažeistų aukščiau nurodytus patvirtinimus.

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  1. Visi pranešimai Parduotuvei turi būti teikiami kontaktų puslapyje nurodytais rekvizitais arba specialiose tam skirtose formose.
  2. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis šalies, kurioje registruota įmonė, teisės aktais.
  3. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma šalies, kurioje registruota įmonė, teisė.
  4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami šalies, kurioje registruota įmonė, įstatymų nustatyta tvarka.

BIURO ADRESAS

Amsterdam LAB UAB
J. Jasinskio g. 4-15
Vilnius LT-01112

Įmonės kodas: 306711293
Banko sąskaita: LT37 3500 0100 1744 2295

KLIENTŲ APTARNAVIMO KONTAKTAI

El. paštas: the@saintskin.lt

Išbandyk

Užsakymas

Prekė Rutina odos atsparumui nuo neigiamo aplinkos poveikio sėkmingai pridėta į krepšelį